Харьковский подшипниковый завод (HARP)

Харківський підшипниковий завод - один з найбільших в СНД виробників підшипникової продукції і єдине в Україні підприємство, що випускає підшипники для залізничного транспорту.

Завод займає територію понад 45   га, на підприємстві працює близько 3 тис. Чоловік.


Історія

Будівництво першого українського підприємства підшипникової промисловості (за радянських часів - восьму за рахунком державного підшипникового заводу - ГПЗ-8) почалося в 1945 році, в період післявоєнної відбудови народного господарства. Пуск першої черги заводу відбувся 1 листопада 1947 року. 

У 1994 році на базі підприємства створено відкрите акціонерне товариство «Харківський підшипниковий завод». З січня 2000 року ХАРП входить до Індустріальної групи УПЕК. З 2011 року - акціонерне товариство «Харківський підшипниковий завод».

Спеціалізація

Харківський підшипниковий завод спеціалізується на виробництві кулькових підшипників сільськогосподарського, автомобільного,   загальнопромислового призначення і роликових підшипників для залізничного транспорту, а також в   виробництві   напівфабрикатів і компонентів.

ХАРП - лідер   в СНД по виробництву підшипників для підприємств сільськогосподарського машинобудування і один   з провідних постачальників на підприємства транспортного машинобудування і залізничної галузі. Продукція підприємства також використовується в автомобільній, гірничодобувній і електротехнічній промисловості, в гірничо-металургійному комплексі.

Продукція заводу виходить під торговою маркою HARP (ХАРП) і представлена більш ніж 500 типами підшипників діаметром від 30 до 400 мм. Встановлена виробнича потужність - близько 30 млн. Підшипників в рік.

Підшипники марки HARP використовуються в продукції понад ста компаній в країнах СНД, Балтії, Європи, Південної Америки, Африки і Південно-Східної Азії.

Основні напрямки розвитку підприємства - освоєння нових типів радіальних підшипників з короткими циліндричними роликами, зміцнення своїх позицій як виробника підшипників для залізничного рухомого складу, освоєння кулькових підшипників більш високого класу точності, виробництво горячештампованной і токарнообработанних напівфабрикатів автомобільних, залізничних та індустріальних підшипників.

Большой производственный и конструкторский опыт позволяют предприятию вести разработку новых прогрессивных конструкций подшипников, а также осуществлять их быстрое внедрение в производство.

У 2009 р ХАРП сертифікував і приступив до серійного виробництва нової розробки - здвоєного підшипника кочення закритого типу, так званої «циліндричної касети» (CRU-дуплекс), який призначений для установки в корпуси букс вантажних вагонів з навантаженням на вісь 23,5 тонно сил. Основними конкурентними перевагами нового продукту є збільшення міжремонтного пробігу до 800 тис. Км, істотне зниження експлуатаційних витрат і сервісне обслуговування від виробника (використовувані сьогодні підшипники забезпечують міжремонтний пробіг 360 тис. Км і вимагають ремонтного обслуговування самими залізницями). При цьому його вартість в два з половиною рази дешевше «конічної касети» (TBU).

  • CRU Duplex
  • Кольца
  • кольца
  • подшипник
  • харп агро
  • харп с к19
  • Bearing unit-4
  • ХАРП
  • харп завод
  • ХАРП
  • TBU 1520
  • завод 3
  • обработка
  • TBU 1520
  • Цех
  • кольца
  • Рязанские линии
  • кольца
  • Завод 2
  • Подшипники ХАРП
  • харп-агро
Proizvodstvo_harp.jpg
Виробничі потужності і технології

Потужності підприємства складаються з основного виробництва: виготовлення кулькових і роликових підшипників, а також допоміжних виробництв: відділу механо-енергетичного обслуговування, штампо-інструментального виробництва, комплексу спеціалізованих лабораторій.

Заготовки для виготовлення кілець кулькових підшипників виробляються:

  • з прутково-трубних заготовок на токарних автоматах, напівавтоматах, операційних верстатах і токарних автоматах з ЧПУ в автоматно-токарному цеху;
  • з прутків методом гарячого штампування (в цеху гарячого штампування) з подальшим гострінням на токарних автоматах з ЧПУ і холодної профільної розкочуванням на гуркотів машинах в автоматно-токарному цеху.

Після термообробки заготовки кілець проходять шліфувальну обробку на високоточному обладнанні, оснащеному приладами активного контролю і правлячим алмазним інструментом.

Комплектуючі деталі кулькових підшипників - кульки, сепаратори, шайби і ущільнення - виготовляються в кульковому, Сепараторному цехах і цеху комплектуючих виробів.

ХАРП має повним технологічним циклом виробництва роликових підшипників, застосовуваних у залізничному транспорті. Заготовки для їх випуску робляться в цеху ковальсько-пресового виробництва на семи автоматичних лініях гарячого штампування. Відпал поковок проходить на нових відпаловому агрегатах A / SP 1200 фірми ELTERMA, що дозволяє отримати однорідну за розміром і щільності мікроструктуру заготовки, а значить поліпшити подальшу механічну обробку, знизити припуски на наступні операції, підвищити довговічність продукції. Після відпалу заготовки обробляються на токарних автоматах з ЧПУ в цеху токарного оброблення.

Після термічного загартування кільця підшипників надходять на автоматичні лінії для шліфувальної обробки. Устаткування шліфувальних ліній пройшло капітальний ремонт і модернізацію, частина його замінена на нову шліфувальне обладнання з ЧПУ. Пройшли зміни і в технологічному процесі, т. Е. Операції попереднього шліфування замінені твердим гострінням на нових сучасних токарних автоматах з ЧПУ.

Ролики виготовляються з прутків на токарних автоматах. Після термообробки вони проходять шліфування і доведення на спеціальному обладнанні автоматичних ліній. Сепаратори роликових підшипників виготовляються методом лиття з латуні, потім проходять механічну обробку. Сепаратори з поліаміду відливають на термопластавтоматах.

Виробництво напівфабрикатів і компонентів оснащено спеціальними автоматичними лініями гарячого штампування. Після відпалу на новому агрегаті заготівля піддається подальшій механічній обробці на високоточних токарних верстатах з ЧПУ.

Велика увага на підприємстві приділяється питанням збільшення ресурсу довговічності підшипників, т. Е. Дотримання всіх точностних вимог деталей до них. З цією метою:

  • застосовуються прилади активного контролю, що гарантує необхідну високу якість в автоматичному циклі роботи;
  • проводиться заміна фізично і морально зношеного обладнання на сучасне високоточне обладнання з ЧПУ як в токарному так і в шліфувальному виробництві, зокрема, в токарному виробництві проведена заміна понад 85% обладнання;
  • оснащуються сучасним обладнанням центрально вимірювальна лабораторія (ЦЗЛ) заводу.

Підприємство також оснащено приладами для контролю параметрів підшипників і їх деталей, автоматами для сортування і дефектоскопами для виявлення поверхневих дефектів.


Інвестиції

Індустріальна група УПЕК активно інвестує в розвиток виробничого потенціалу ХАРП.

На підприємстві реалізується комплексний проект модернізації виробництва залізничних роликових підшипників, загальна вартість якого оцінюється в EUR 25 млн.

Мета проекту - створення виробництва підшипників принципового нового рівня якості зі збільшенням річної потужності з 800 тис. До 1,2 млн підшипників. Крім того, в результаті модернізації ХАРП зможе випускати близько 250 тис. Компонентів для світових виробників підшипникової продукції, а також освоїти виготовлення підшипників нового покоління - касетного типу.

В кінці 2009 р ХАРП в півтора рази наростив виробничі потужності з випуску залізничних підшипників: підприємство вийшло на виробничу потужність в 100 тис. Підшипників на місяць або 1,2 млн шт. в рік (раніше - 800 тис. шт. на рік).

Зокрема, на виробництві вагонних кілець в рамках заміни операцій попереднього шліфування на тверде гостріння введено в експлуатацію обладнання провідних світових виробників - фірм OКUMA і GOODWАY.

Удосконалення техпроцесу дозволяє вдвічі знизити його трудомісткість, підвищити стабільність виробничого процесу. Крім того - значно підвищити якість і поліпшити експлуатаційні властивості підшипників.


Комплексна система автоматизації

У 2008-2010 рр. на ХАРП, як і на всіх підприємствах Індустріальної групи УПЕК, впроваджена комплексна система автоматизації конструкторсько-технологічної підготовки і комп'ютерного супроводу машинобудівного виробництва (КСА).

Проект КСА реалізований на базі інтегрованих CAD / CAM / PLM-рішень і програмних продуктів платформи Pro / ENGINEER-Windchill компанії РТС (США). Також почав працювати унікальний комплекс технологічної підготовки виробництва на базі систем Windchill MPMLink і ВЕРТИКАЛЬ компанії АСКОН (Росія).

В якості основних переваг від впровадження КСА можна відзначити: підвищення точності і якості виробів за рахунок роботи в єдиному середовищі - від конструкторської 3D-моделі до технології виробництва; скорочення термінів технологічних процесів; підвищення ефективності підготовки конструкторсько-технологічної документації; істотне скорочення витрат на конструкторську і технологічну підготовку виробництва в цілому.


Визнання якості

З 2000 року на підприємстві діє система менеджменту якості, що відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001: 2008 при виробництві кулькових і роликових підшипників кочення і деталей підшипників.

У 2009 році система менеджменту якості при виробництві компонентів для SKF сертифікована на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO / TS 16949: 2009 «Система менеджменту якості. Додаткові вимоги щодо застосування стандарту ISO 9001: 2008 для виробництва автомобілів і запчастин до них ».

У 2011 році планується поширити область дії ISO / TS 16949: 2009 року на виробництво автомобільних підшипників, що є вимогою автоскладальних підприємств. Підшипники для букс рухомого складу залізниць доріг, що випускаються АТ «ХАРП», сертифіковані в системі сертифікації на федеральному залізничному транспорті (СС ФЖТ), що дозволяє їх реалізовувати в РФ. Ці ж підшипники сертифіковані в системі сертифікації УкрСЕПРО, що дозволяє поставляти їх для потреб Укрзалізниці.

Входить до числа двадцяти п'яти кращих машинобудівних підприємств по рейтингу «Топ-100 кращих компаній України». 


Розробка і вдосконалення продуктів 

Українське конструкторсько-технологічне бюро підшипникової промисловості (УКТБПП)   - провідний в Україні центр розробки роликових і кулькових підшипників для залізничного та автомобільного транспорту та інших галузей народного господарства.

Завдяки професіоналізму та досвіду конструкторів тут створюється нове покоління підшипників для рухомого складу залізниць. Актуальні інноваційні розробки - конічний касетний вузол ТВU, двобічний підшипник CRU, а також спеціальні підшипники для буксових вузлів локомотивів.

У партнерстві з Харківським підшипниковий завод УКТБ ПП удосконалює продукти марки HARP на основі сучасних інженерних рішень. Розробляє нестандартне обладнання, засоби механізації та автоматизації виробничих процесів машинобудівних підприємств.

З 2008 р УКТБ ПП - головна організація в Україні з питань стандартизації в підшипникової промисловості: ми ведемо розробку нових державних стандартів і нормативної документації по підшипникової продукції.

Дізнатися більше на www.harp.ua


crimson comics website hentaifan.org monster musume dullahan hentai
سكس مص بزاز porntur.com arbysexy.com
نيك فى كس meyzo.info فلاحه تتناك
エスカレートするドしろーと娘 307 ひなちゃん22さい javunsensored.com 搾精美熟女 水野朝陽
sex vedio free justporno.me xchamster
mamta kulkarni nude video fistingporntrends.com kajal xxx
urvi singh free-indian-porn.com hot pussy sex
sex tube8 juraporn.com savitha bhabhi comics
sison pangasinan to baguio hdteleserye.com ncaa season 98 finals
pornhub punjabi stripmpegs.info porn vidz
bngali sex pornframe.net blue flim vidio
سكس ومص بزاز timerak.com بوس نيك
erwin tulfo dswd secretary pilipinoteleserye.com 3d all result
فيلم ليالي جحيم كامل tinatube.net افلام رعب جنسية
nepali girl fuck pornbit.info webmusic .com