Лозівський ковальсько-механічний завод (ЛКМЗ)

«Лозівський ковальсько-механічний завод» (ЛКМЗ) - найбільше ковальсько-штампувальне підприємство України і СНД. Входить до Індустріальної групи УПЕК.

Завод займає територію в 111 га, на підприємстві працює близько 2 & nbsp; тис. людина.


Історія

Лозівський ковальсько-механічний завод створений в 1966 році для забезпечення горячештампованной заготовками харківської групи підприємств сільськогосподарського машинобудування. Місце розміщення виробництва визначалося наявністю великого залізничного вузла і близькістю металургійних комбінатів Східної України.

Сучасний вигляд підприємства найбільш активно формувався в середині 1970-х - першій половині 1980-х років. Так, в початку 1974 року була введена в експлуатацію перша повністю механізована лінія штампування колінчастих валів, в тому ж році створено енергоремонтний цех. У 1979-му році введено в експлуатацію пресовий цех, а рік по тому - цех кареток. У 1982-му створені Механоскладальний цех і цех по виробництву товарів народного споживання.

З 2002 року ЛКМЗ входить до Індустріальної групи УПЕК і активно розвиває нові, затребувані ринком, напрямки діяльності, постійно розширюючи номенклатуру виробів. З 2011 року - приватне акціонерне товариство "Лозівський ковальсько-механічний завод".

Будучи містоутворюючим підприємством, ЛКМЗ бере активну участь у вирішенні соціальних проблем міста Лозова Харківської області.


У 2016 році завод відзначив 50-річний ювілей, який став святом для всього міста. Це значуща подія не тільки для Лозовій, а й в історії промислового розвитку Харківської області та України в цілому.

Книга "Пишемо історію заводу і міста разом"

Спеціалізація

ЛКМЗ є лідером у виробництві елементів трансмісій і шасі для тракторів, дорожньо-будівельної техніки, виробляє мости для автобусів, деталі і вузли для тракторної техніки, деталі для рухомого складу залізниць, грунтообробну техніку для використання в енергозберігаючих технологіях.

Завод також спеціалізується на масовому великосерійному виробництві поковок 300 різних найменувань; встановлена ​​потужність - до 180 тис. т поковок на рік.

Основні споживачі поковок - підприємства тракторного, автомобільного, сільськогосподарського машинобудування та залізничного транспорту.

lkmz02.jpg

Зв'яжіться з нами
Приймальна заводу:
  • +38 (05745) 2-23-16
  • +38 (05745) 2-24-66 (факс)
  • shef@lkmz.com

  • поковки
  • Дисковая
  • детали
  • Диски
  • Резка
  • станок
  • станок
  • Дукат
  • Лира
  • ЛКМЗ коленвал
  • поковки
  • Мост
  • Лозовские машины
  • пружинный зуб
samega.jpg
Технології та якість

Використання унікальних технологій дозволяє виготовляти поковки складної форми і підвищеної точності при високому коефіцієнті використання металу, такі як:

  • гаряче видавлювання поковок типу порожніх і суцільних цапф і маточин з фланцем;
  • штампування колінчастих валів з подальшою розкруткою шатунних шийок;
  • поперечно-клинова прокатка суцільних і порожнистих поковок типу східчастих валів і валів шестерень;
  • розкочування кільцевих профільних поковок з штампованих заготовок.

ЛКМЗ - єдине підприємство в Україні, яке має статус схваленого постачальника комплектуючих деталей SKF - світового лідера у виробництві підшипників.

У 2005 р завод був сертифікований за міжнародним стандартом якості ISO 9001: 2008. Підприємство проходить підготовку до проведення сертифікації за стандартом ISO / TS 16949.

samega.jpg
енергозбереження

Протягом останніх років пріоритетним завданням на ЛКМЗ стало формування політики енергоефективності.

Проводяться такі заходи як утеплення конструкцій будівель, заміна освітлювальних приладів на більш ефективні, впроваджується автоматичний облік витрат енергетичних ресурсів. Економія енергоресурсів також досягається шляхом модернізації виробництва.

Також проводиться реконструкція системи теплопостачання. Впроваджуються системи плавного пуску електромоторів технологічного устаткування потужністю понад 30 кВт і оптимізується робота оборотних систем. Крім того, частина технологічного обладнання ЛКМЗ планується перевести з газопламенного нагріву заготовок на електроіндукціонное, застосовуються енергоефективні газові печі останнього покоління.


Комплексна система автоматизації

У 2008-2010 рр. на ЛКМЗ, як і на всіх підприємствах Індустріальної групи УПЕК, впроваджена комплексна система автоматизації конструкторсько-технологічної підготовки і комп'ютерного супроводу машинобудівного виробництва (КСА).

Проект КСА реалізований на базі інтегрованих CAD / CAM / PLM-рішень і програмних продуктів платформи Pro / ENGINEER-Windchill компанії РТС (США). Також почав працювати унікальний комплекс технологічної підготовки виробництва на базі систем Windchill MPMLink і ВЕРТИКАЛЬ компанії АСКОН (Росія).

В якості основних переваг від впровадження КСА можна відзначити: підвищення точності і якості виробів за рахунок роботи в єдиному середовищі - від конструкторської 3D-моделі до технології виробництва; скорочення термінів технологічних процесів; підвищення ефективності підготовки конструкторсько-технологічної документації; істотне скорочення витрат на конструкторську і технологічну підготовку виробництва в цілому.


Розробка і вдосконалення продуктів

Інженерний центр - Українське конструкторське бюро трансмісій і шасі (УКБТШ) , що входить в ІГ УПЕК, спеціалізується на розробці конструкцій нових виробів в області сільськогосподарської техніки, а також елементів трансмісій і шасі. Забезпечує конструкторському супроводу серійного виробництва ЛКМЗ, модернізацію існуючої лінійки продукції і розширення номенклатурного ряду.

Сільгоспнапрямок. Постановка на виробництво повної номенклатури грунтообробної техніки світового технічного рівня для оптимального землеробства з метою максимального задоволення потреб аграрного сектора:

  • заповнення повної лінійки високошвидкісних коротких дискових борін-лущильників з шириною захвату від 2,5 до 16 м;
  • розробка сімейства посівних комплексів на базі техніки, що випускається;
  • розширення модельного ряду виробів для забезпечення використання знарядь заводу на більшості с / г операцій.


УТБТШ працює в тісній взаємодії з замовниками, у партнерстві з галузевими науково-дослідними організаціями - Харківським національним аграрним університетом ім. В.В. Докучаєва, а також Українським науково-дослідним інститутом прогнозування та випробування техніки ім. Л. Погорілого.

Автомобільний напрям. Постановка на виробництво нового покоління провідних мостів для будівельної техніки, а також розширення номенклатурного ряду виробів з виходом на нові сегменти ринку автомобільної галузі.