Про компанію
Порядок розгляду скарг
Якщо в процесі поставки електроенергії виникли питання або скарги, Ви можете звернутися до нас:- за телефонами: +38 (057) 738-43-92. +38 (057) 738-43-21, факс +38 (057) 778-00-50, +38 (050) 301-65-74
- електронною поштою: office@energo.upek.com.ua, econ@energo.upek.com.ua
- листом: Україна, 61038, м. Харків, вул. Маршала Батицького, буд.4
- в наш офіс: 61038, м. Харків, вул. Маршала Батицького, буд.4
Відповідальна особа за розгляд звернень та скарг — Максимов Олександр Федорович.
На Ваше письмове звернення ми відповімо протягом 15 робочих днів.
Крім того, з питань виконання вимог законодавства в сфері енергетики Ви можете звернутися:
- Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
- Державна інспекція з енергонагляду України
- Антимонопольний комітет. (України)
"Інструкція про порядок подання звернень /скарг/ претензій споживачів електричної енергії"