Порядок розгляду скарг

280616_62841_23953_2.jpgЯкщо в процесі поставки електроенергії виникли питання або скарги, Ви можете звернутися до нас:

  • за телефонами: +38 (057) 738-43-92. +38 (057) 738-43-21, факс +38 (057) 778-00-50, +38 (050) 301-65-74
  • електронною поштою: office@energo.upek.com.ua, econ@energo.upek.com.ua
  • листом: Україна, 61038, м. Харків, вул. Маршала Батицького, буд.4
  • в наш офіс: 61038, м. Харків, вул. Маршала Батицького, буд.4 

Відповідальна особа за розгляд звернень та скарг — Максимов Олександр Федорович.

На Ваше письмове звернення ми відповімо протягом 15 робочих днів.


Крім того, з питань виконання вимог законодавства в сфері енергетики Ви можете звернутися:
  • Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).
  • Державна інспекція з енергонагляду України
  • Антимонопольний комітет. (України) 

"Інструкція про порядок подання звернень /скарг/ претензій споживачів електричної енергії"